Tjöta

Vi åkte till mamma igår eftersom jag glömde mina nycklar till källaren här. Fick även ett paket att hämta ut i min systers namn här i hålan.

Började dagen med frukost hos mormor sen bar det av till en fika med Emma och hennes söta unge ;)
Bestämde mig även för att dra till Malmö för att prova Dr. Martens igen, bestämde mig nästan för vinröda 10-håls men måste tänka lite till. Ja, Emma jag fick hjälp av honom ;) hahahaha. Grrr!

På väg hem var det problem med tågen så fick sitta där och vänta i 30 minuter.
När jag väl kom till Svetthåla igen så skulle jag ch syster hämta ut mitt paket. Trodde jag. Medges ej!!!!
Asså jag och det här med att överföra pengar, glömmer alltid sista etappen, att godkänna överföringen. Lyckat!
Hoppas nu att jag inte glömmer mitt huvud här i hålan när jag åker hem ikväll. Nu har jag nämligen inte många lediga dagar framför mig på ett tag.

Kommer nog en bild på en söt unge senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback