Sådär

Jag blev rånad på min fina underbara nya telefon igår.
Idioten slet den ur handen på mig när jag satt och smsade sen kutade han för glatta livet. Poff he's gone!

Min underbara tur.

Fina flickor som tröstade mig på bussen hem iaf. Träffade även en söt vän på vägen till Svedala idag som också var supersnäll mot mig.
Tur att det finns fina männsikor också.


Sista tiden har jag råkat ut för en hel del skit.
Mina solglasögon blev förväxlade på jobb och en gäst gick iväg med mina underbara pilotbrillor.
Jag har blivit utsatt för en bedragare på blocket som var nära på att blåsa mig på 4500 kronor men jag klarade mig precis.
Shakira bestämde sig för att tugga på min underbara baddräkt!
Mobilen borta.

MEN det kunde fan varit värre!
Tjejen som förväxlade mina solglasögon köpte nya till mig, fast jag saknar mina gamla.
Jag ska vara glad att han inte blåste mig på 4500! Blev bara av med 400 kronor och det kan jag leva med.
J är så snäll och köper en ny baddräkt till mig :)
Fast just detta med mobilen ser jag inget ljust med just nu.
Det kunde gått mycket värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback