Life is a roller coaster

Sista dagarna har allt gått skitbra! "C" sov över, jag hade sjukt ball ute, har träffat många nya vänner och även gamla vänner har hört av sig. Helgen är planerad, inflyttningsfest på lördag och sen utgång med en trevlig herre från Kristianstad. Även nästa helg är planerad, sushi, vin, öl, Emma och utgång ;)

Men idag fick jag mig en liten käftsmäll, morfar gick bort inatt...

Livet går vidare!
Jag gräver inte ner mig bara för att morfar är borta, det var hans tur och vi var beredda på det.

Sjukt jobbigt att jag och Kissie och jag har något gemensamt, våra hemliga "killkompisar" börjar på C.
Det gör ont i mig varje gång jag skriver att jag har varit med C. Fast bara just det, inte att vi har träffats för det rockar!



Visst är det coolt att fejjan fattar det själv? Bara för att vi båda hade valt "kommer delta" i eventet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback