Alla hjärtans skräck!

Jepp, dagen som många fasar för...
Singlar mår dåligt och de som har förhållande måste toppa allt dom tidigare gjort.

Men någonstans där emellan finns jag. Jag fasar absolut inte för denna dagen utan ser mer fram emot den.
Jag har absolut inget kärleksliv och det är ingenting jag saknar i livet. Jag har min familj, min vovve och underbara kollegor, det betyder allt för mig.

Ingen av dessa är någon jag behöver att vakta upp extra idag, jag tycker om dom lika mycket varje dag!
Alla har vi våra dåliga dagar men innerst inne så älskar jag er!
Kanske lite tidigt att säga älskar till mina kollegor dock ;) Jag tycker väldigt mycket om er!

Men man kan älska lite extra en dag som denna, eller bjuda på ett leende och förgylla någons dag.
Kom ihåg att idag är en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback