Heldag

Började dagen med fika i Lund.
ciabatta och bagelmacchiato och dammsugare
Åkte hem och hämtade Shakira och begav oss in till västra hamnen.
Så fort hon såg havet blev hon ivrig och började dra.
Ivrig Shakira
Hahahah tokig vovve, lyssna på henne!
rottweiler kompisplankanShakira, Jonas och Turning TorsoSushi och wok på n3 västra hamnenSushi på n3 västra hamnenGottis efter maten
Nybadad och mindre glad vovve ;) avis på ölen kanske?
Blöt hund
När det var dags att åka hem fick vi vänta på värnhem i en kvart så vi passade på att köpa en korv till Shakira.
Gubben i luckan gillade Shakira och bjöd även på en godisbit :)
Korvluckan på värnhem
Vi fick även se värnhemsbruttan irl! Denna bilden är dock tagen av någon annan vid ett annat tillfälle, jag hann inte ta en bild på henne.
värnhemsbruttan
Phew, vilken dag! Nu kan ni tro att vi e trötta.
Trött vovve

Kommentarer
Postat av: Sara Lindberg

Hahahahahahaha!! Så jävla bra bild!

Jag va ute med mina nior på ett uppdrag, gissa vem vi stötte på då om inte värnhemsbruttan, haha mitt på dagen, gick rakt över torget som inget hade hänt. Jag dog lite, aldrig sett henne irl haha

2011-04-17 @ 16:27:56
URL: http://Pajshorts.blogapot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback